הצבא הכי בעולם

הצבא הכי בעולם

בכל פרק מתרפקים ג'ימבו ג'יי ואוריה אצבעות על סיפור אחר משירותו הצבאי של ג'ים ושל חיילים נוספים, ומשלבים ראיונות עם האנשים שלחמו לצידם באירועים המתוארים. מבעד לסיפורים מתגלה מציאות צהלית מסועפת, מלאה ברגעי צחוק, גבורה וצער

Episodes

June 2, 2022 20 mins

גיטריסט מחונן ניגש לאודישן לתזמורת צהל, רק כדי לגלות שהערה עוקצנית של הבוחן תשגר אותו לשלוש שנים במקום אחר לגמרי. כעת, נותר לו רק להמתיק סודות עם סביונים ושחפים, ולהיזכר בימים היחפים של בנימינה. פרק על המתח שבין קריירה מוזיקלית לבין שירות קרבי, ועל כוחה של התמדה ואהבה לנגינה.

Mark as Played

לוחם תותחנים נועז רוקם חברות אמיצה עם אחיו לנשק, אותם הוא מחשיב למשפחה של ממש. כשקצין חדש מגיע לסוללה, הוא מאיים לפרק את החברות שלהם. פרק על שימוש בהומור, על פיקודיות ועל נופש באשקלון. 

Mark as Played

כשנערה טובת לב מרמת גן מתיישבת למלא את שאלון ההעדפות של צה"ל (מנילה) לפני הגיוס, האפשרות להיות לוחמת מנתץ בגדוד הרעם צדה את עיניה. היא בוחרת בשירות משמעותי, ויוצאת להרפתקה סוערת וצבעונית. פרק על לוחמת אמיצה, על פריצת דיסק ועל פריצת גבולות.

Mark as Played
May 8, 2022 21 mins

ארגז סודי ובו מחברת מסתורית המאגדת מסורת בת עשרות שנים נחשף על ידי קצין תותחנים. כשהדבר מובא לידיעתו של מפקד הבסיס, הוא מבקש לשים לו סוף. אך האם אפשר לעצור מסורת?

פרק על עיקר וטפל, על שעירים לעזאזל, ועל אגדות שהיו באמת.

Mark as Played
January 27, 2022 16 mins

לוחם בסיירת צנחנים ובנו התותחן נזכרים בגבורת הטירונות האבודה שלהם

Mark as Played
January 27, 2022 19 mins

סיפורה הסוער של חיילת שבאה חשבון עם המערכת שבגדה בה. מסע מסועף שתחילתו בריתוקים וסופו בוידוי קורע לב

Mark as Played

גופה שנמצאת מוטלת על גדר ההפרדה באיו"ש מטלטלת את שלוות נפשם של לוחמי התותחנים בגיזרה

Mark as Played
January 27, 2022 13 mins

עוד חלום - טקס זיכרון בגדוד תותחנים הופך למבצע סודי שמאיים להשתבש בכל רגע

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    The Nikki Glaser Podcast

    Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

    White Devil

    Shootings are not unusual in Belize. Shootings of cops are. When a wealthy woman – part of one of the most powerful families in Belize – is found on a pier late at night, next to a body, it becomes the country’s biggest news story in a generation. New episodes every Monday!

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.