לוקאלי - יזמות, עסקים והגשמת חלומות

לוקאלי - יזמות, עסקים והגשמת חלומות

שיחות עם א.נשים מעניינים על יזמות, עסקים והגשמת חלומות. אנחנו מדברים על הדרך שעברו, על המוטיבציה האישית לעשייה, החיבור לקהילה ולסביבה ועל חלומות והגשמתם. ----------------------------------------------------------------- יפעת מורן-ריינברג היא יזמת חברתית, מנהלת את קהילת העצמאיות במודיעין, מקדמת אופנה וקיימות על-ידי הפקת ירידים ואירועי יד שניה, ואשת שיווק - בעלת עסק למיתוג, בניית אתרים ושיווק. לאתר: https://www.imdigital.co.il לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/ifat.moran לצפייה בלוקאלי ביוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCs7Y_sNWZC8ufXzJUSD7PQg לדף הפודקאסט בפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556972197036

Episodes

יפעת בעלת עסק למיתוג, בניית אתרים בוויקס ושיווק, מובילה  את קהילת עצמאיות במודיעין IM VIP, יזמית חברתית ובעלת הפודקאסט "לוקאלי".

בפרק האחרון לעונה ראיינה אותי חברתי הטובה אושרת גרייב, הקוראת בבגדים ומומחית לתקשורת ויזואלית דרך בחירות הלבוש. דיברתי עם אושרת על העסק שלי IM DIGITAL - בניית אתרים ומיתוג, על מועדון העצמאיות, על בדידות ותחושת שייכות, על הקשבה לצרכי האח...

Mark as Played

פבלו סקורזינסקי הוא מאמן, מטפל ומורה ליוגה ומדיטציה. בפרק נדבר על דיכאון וחרדות, השינוי הגדול בחייו שכלל מעבר מהייטק לטיפול באמצעות יוגה ומדיטציה, על התמיכה והטיפול בנפגעי חרדה וטראומה, ועל המסע משנה החיים בהרי ההימלאיה עם בנו.

הפקה:  דברו

מפיק: עמית דן

 

---------------------------...

Mark as Played

ספיר יוסף היא יזמית, אקטיביסטית, מובילת מיזם 5050 במודיעין וסטנדאפיסטית.

בפרק נדבר על יזמות נשית, הקמת ליין סטנדאפ מקומי ושיוויון מגדרי.

 

 

הפקה: דברו בית של פודקאסטים

מפיק: עמית דן

 

------------------------------------------------------------------------

יפעת מורן-ריינברג היא יזמת חברתית, מנהלת את קהילת העצמאיות במודיעין, מקדמת אופנה וקיימות על-ידי הפקת ירידים ואירועי יד שניה, ואשת שיווק - בעלת עסק למיתוג, בניית אתרים ושיווק.

לא...

Mark as Played

טל הוא היזם והCEO בחברת ELEVATOR המתמחה באסטרטגיה וסטוריטלינג, מרצה בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב  ובעל ניסיון של כ-20 שנה בענף הפרסום וסופר של ספרי ילדים. בפרק נדבר על הכוח של סיפורים, על הקשר בין כתיבת ספרי ילדים ליצירת סיפורים עסקיים ועל כתיבת ספרי ילדים.

 

הפקה: דברו בית של פודקאסטים

מפיק: עמית דן

-----...

Mark as Played

שירי היא מייסדת-שותפה ב"ותיקים למען ותיקים"- גמלאים ופורשים שעברו הסבה מקצועית להדרכת סמארטפון ומחשב לותיקים, הקימה את "מסודרים" - תוכנית ייחודית המסייעת לגילאי 55 פלוס להשיג עצמאות כלכלית ולהגדיל את הכנסתם, ועוסקת בעיצוב מידע - information design.

 

בפרק נדבר על יזמות, ריבוי מקורות הכנסה, עבודה עם הגיל השלישי, עיצוב מידע והגשמת חלומות.

Mark as Played

אבי וולר, הבעלים של "אבי הבירה" - פאב, חנות חומרים וציוד לבישול בירה, סדנאות בישול בירה לארגונים ולפרטיים. אבי הוא מומחה בפיתוח אסטרטגי וייעוץ עסקי לעסקים, כתב את הספר "טיסה 500", מגשים חלומות סדרתי, הקים את קהילת ה-5 בבוקר ומנהל מועדון מעריצי קבוצת הכדורגל הגרמנית דורטמונד. בפרק נדבר על הגשמת חלומות. על הצורך בהגשמת חלומות, איך מגשימים אותם, על החשיבות בלדבר עליהם ולנהל אותם, על הקשיים. אבי מספר על ...

Mark as Played
  1. לימור רובין היא מנכ"לית קרן האני בישראל, קרן פילנתרופית המשקיעה בטיפוח ופיתוח מנהיגות רוחנית קהילתית. יזמית אימפקט שמובילה את מיזם האימפקט הקהילתי "הארון החברתי", מיזם המעודד כלכלה מעגלית ואקולוגית, אחריות חברתית ונתינה. מורה ליזמות מתקנת, כותבת שירה, מגדירה עצמה כפמיניסטית, ציונית, מסורתית, ליברלית ומשתדלת להרבות טוב בעולם.

 

Read more

Mark as Played

אור גרינפלד חבר מועצת העיר, מחזיק את תיק העסקים והיזמות ותיק השוויון המגדרי,  עומד בראש רשימת המחנה הליברלי במודיעין מכבים רעות, פעיל חברתי ומייסד תנועת "אנחנו הצעירים" -תנועה שמטרתה להעלות את נושא הצעירים בעיר, לשנות מדיניות עירונית ולייצר קהילה מקומית מעורבת ומשפיעה. בפרק נדבר על על האג'נדה שמובילה את העשייה של אור, על ההתמודדות למועצה המקומית במודיעין, מה רצה להיות כשיהיה גדול, על הפעילות הציבורית ...

Mark as Played

אסתי היא יזמית בתחום הביוטי, בעלת בית ספר ללימוד איפור ועיצוב שיער מקצועי , יועצת עסקית ומנטורית לעסקים בתחום הביוטי. אסתי מנהלת ערוץ יוטיוב עם קרוב ל-30 אלף עוקבים ובעלת פודקאסט בשם "מסיר איפור". בפרק נדבר על התכונות הנדרשות ליזמות, על איזון-בית-עבודה והמחירים אותם היא משלמת על קריירה מצליחה, על החוויה בלעבוד עם הבעל ואיך שומרים על ההפרדהבין הזוגיות לעסק, טיפים לבעלי ובעלות עסקים, והחלומות הגדולים לע...

Mark as Played

מיכאל הוא יזם, איש שיווק והבעלים של סוכנות הדיגיטל TOYBER, שותף באולפן הפודקאסט DABRU, מינימליסט וחובב בירה. בפרק נדבר על הקמת קהילת ביזנס אנד פלז'ר, קהילה לעצמאים ועצמאיות במודיעין, על העבודה עם קארין בת זוגתו בעסק ועל מינימליזם בחיים ובעבודה.

------------------------------------------------------------------------- יפעת מורן-ריינברג היא יזמת חברתית, מנהלת את קהילת העצמאיות במודיעין, מקדמת אופנה ו...

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    The Nikki Glaser Podcast

    Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

    White Devil

    Shootings are not unusual in Belize. Shootings of cops are. When a wealthy woman – part of one of the most powerful families in Belize – is found on a pier late at night, next to a body, it becomes the country’s biggest news story in a generation. New episodes every Monday!

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.