מכירות - מורידי הגשם

מכירות - מורידי הגשם

מכירות - מורידי הגשם, סדרה מקצועית מבית היוצר של עוד פודקאסט לסטארטאפים, שמפגישה אתכם בצורה בלתי אמצעית עם אנשי־המכירות המובילים בישראל, אותם מורידי־הגשם מאחורי סיפורי ההצלחה הגדולים. בכל פרק אנחנו נביא את הסיפור האישי של כל אחד מהם, סיפורי הקרבות מאחורי המספרים הגדולים של החברות המובילות בישראל, כמו כן בכל תוכנית נבחר נושא אחד וניתן כלים וטיפים שתוכלו לממש מחר בבוקר. הסדרה בהנחיית אדיר צימרמן, מייסד-שותף ומנכ"ל חברת סקרימו ומקים קהילת "הפורום הישראלי למכירות" שמטרתה לקדם את המקצוענות בתחום המכירות בארץ.

Episodes

September 23, 2020 38 mins

ישראל בלכמן, אחד מאנשי שיווק הדיגיטל הוותיקים בישראל, אומר כי משבר הקורונה הסיר את כל המחסומים בין מחלקת השיווק ולמחלקת המכירות, וכי כיום רק "שיווק יפה" אינו מספיק יותר, אלא נדרש כאן "שיווק מוכר"  

מה זה שיווק מוכוון לקוח? מדוע שיווק יכול לצריך להימדד כמו מכירות? איזה כלים עומדים לרשות אנשי המכירות ואנשי השיווק המשתפים פעולה? כל זאת ועוד בפרק נוסף של מורידי הגשם. 

See omnystudio.com/listener for privacy...

Mark as Played

מירב גל, סמנכ"לית מכירות ותיקה אומרת בראיון למורידי הגשם כי לתפיסתה שוק ההייטק הישראלי לא רק צומח בצורה משמעותית בצד הטכנלוגי אלא גם מבשיל משנה לשנה בצד העסקי ומאמץ סטנדרטים שעד לפני עשור היה ניתן למצוא רק מעבר לים. 

איך עובדים בצורה שיטתית גם בעסקאות קטנות? איך נכון לשאול לקוח מה התקציב שלו ולקבל תשובה כנה? האם שיטת מכירה שהומצאה לפני 60 שנה עדיין רלוונטית? כל זאת ועוד בפרק נוסף של מורידי הגשם. 

 

 

See...

Mark as Played

שי הורוויץ, מנהל המכירות העולמי של חברת סייבריזן, מאמין גדול כי לישראלים הכישרון והיתרון הגדול ביותר בכל הקשור לניהול מכירות. ושי עצמו הוא ההוכחה לכך, מלח הארץ שגדל בקיבוץ, שירת 12 שנים בסיירת מטכ"ל ומינף את הרקע הישראלי השורשי שלו לסגירת עסקאות מעל 100 מיליון דולר בשנה עם החברות הגדולות בעולם  

איך הופכים קבוצת אנשים טובים למכונת מכירות גלובלית משומנת? איך יודעים ששווה להשקיע זמן בעסקה שתיקח חודשים ...

Mark as Played

יוחאי בן ישראל, סמנכ"ל מכירות צפון אמריקה של חברת לייבפרסון, טוען אחרי שש שנים של עבודה בארצות הברית עם אנשי מכירות אמריקאיים, כי הישראלים מביאים משהו יחודי לשולחן בכל הנוגע למכירות. בפרק החדש של מורידי הגשם בן ישראל מדבר על כך ועל ההטיות הקוגנטיביות במהלך תהליך המכירהאיך אפשר להבין את מה שעובר בראש הלקוח? איך נדע שתחזית המכירות שלנו אמיתית ושאנחנו לא מציירים לנו תמונה "ורודה" מידי? ואיך הבנת ההטיות הקוגנטיביות יכול לע...

Mark as Played

בשנים האחרונות רואים יותר ויותר צוותי פיתוח המכירות Sales Development, המתמקצעים בפתיחת דלתות ללקוחות חודשים ולווא דווקא בסגירת עסקאות. אסא אלדר שהוביל צוותים כאלו בשלוש חברות צומחות, משתף ממשנתו בפרק חדש של מורידי הגשם

מהי הדרך הנכונה לפנות ללקוח שלא מכיר אותך כלל? האם השימוש באימייל עדיין אפקטיבי? מה נדרש מאיש פיתוח מכירות, SDR? ולמה ה-Cold call שיחה לאדם זר עדיין הוא כלי רלוונטי ואפקטיבי? כל זאת ועוד ב...

Mark as Played

אבירם גנור, סמנכ"ל המכירות של חברת ריסקיפייד, שהקים את מערך המכירות של החברה המוערכת בשווי של מעל מיליארד דולר, טוען שסוד ההצלחה במכירות טמון בהסתכלות על זה כמקצוע לכל דבר שבכדי להצליח בו צריך להביא אנשים חכמים ומוכשרים ולתת להם את ההכשרה הנכונה

מהם התכונות הנדרשות לאיש מכירות מוצלח? מה הדרך הכי נכונה ללמוד מכירות? איך להגדיל את הסיכויים לסגור עסקה? כל זאת ועוד בפרק נוסף של מורידי הגשם.

See omnystudio.com/...

Mark as Played

הפסקת הטיסות, הסגר על עסקים ושאר ההגבלות והשלכות של משבר הקורונה הוביל חברות רבות להשקיע את מירב המשאבים בלקוחות הקיימים על חשבון הבאת לקוחות חדשים, גל בירן מנכ"ל ומייסד שותף בחברת קרואודבוקייט (Crowdvocate), מאמין שאפשר אחרת על ידי שימוש בלקוחות הקיימים לסגירת עסקאות חדשות 

איך מיצרים עוד לקוחות מהלקוחות הקיימים? מה הם הכלים השונים בהם ניתן להשתמש? איך עושים את זה בחברת סטארטאפ קטנה? והאם בכלל ניתן ...

Mark as Played

הקורונה יצרה אתגר לשני סוגים של חברות, כאלו שנאלצו להתמודד עם הצטמצמות משמעותית של השוק שלהן וכאלו שנאלצו להמודד עם התרחבות פתאומית של השוק שלהן ולהבין שהם צריכים לעשות הכל כדי לא לפספס את שעת הכושר לה הם ייחלו זמן רב.  תמיר גוטפריד, סמנכ״ל מכירות גלובלי בכיר של חברת Bringg, משתף בפרק החדש של מורידי הגשם, איך כובשים שוק שגדל בין לילה למיימדי ענק.  

איך מתכוננים נכון לשעת הכושר? מה עושים כאשר היא...

Mark as Played

עכשיו שהמשק חוזר לפעולה, הושבנו שלושה ציידי ראשים לפאנל מיוחד של םודקאסט מורידי הגשם לטובת ניתוח מצב התעסוקה בצד העסקי של חברות ההייטק. ולהבין מה קרה עד כה? מה המגמות? ולבחון מי שולט בשוק של משבר הקורונה, המעסיקים או העובדים? כל זאת ועוד בפרק נוסף של מורידי הגשם. 

 

 

 

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

בימים טרופים אלו של משבר הקורונה, דבר אחד מוסכם על כל החברות, יש להפנות את את עיקר הקשב ללקוחות הקיימים, בכדי שלא יעזבו אבל גם בכדי לייצר מהם רווחים נוספים. הכירו את מתודלוגיית ה-Customer Success או בעברית 'הצלחת לקוחות' שעושה מהפכה בתחום המכירות בעשור האחרון ובאה לעזרת כל אותן חברות. 

לורי בריג סמנכ"לית שיווק, מכירות ולקוחות של חברת Cloudvisor מספרת לנו מה זה Customer Success 'הצלחת הלקוחות'? למה זה בכלל ח...

Mark as Played

גילעד קומרוב, היום סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת לייטיקו  (Lightico), חווה את משבר 2008 כמנהל מכירות צעיר בחברת LivePerson והצליח לנצח כנגד כל הסיכויים, מאמין שגם מהמשבר הזה נצא מחוזקים, וגדולים מתמיד. בפרק החדש של מורידי הגשם משתף קומרוב עם אדיר צימרמן את הצעדים שאותם יש לקחת בכדי לגרום לזה לקרות.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

למשבר הקורונה השפעה מהותית על המכירות בשוק ההיי טק הישראלי שמהווה את אחד ממנועי הצמיחה של ישראל. בפרק בחדש של מורידי הגשם והראשון מתוך סדרה על אפקט הקורונה, כינסנו תחת קורת שיחת וידאו אחת, שלושה מובילי מכירות לדבר על איך משפיע עליהם משבר הקורונה, מה האתגרים ההזדמניות והסכנות בכל מה שקשור למכירות בעידן הקורונה ואחריו.
הפרק בהשתתפות רן בוק, SVP Global Revenue של חברת טאבולה, שוקי איתן, סמנכ״ל המכירות ולקוחות EMEA של קלטורה, ועמנוא...

Mark as Played

גל אגא, סמנכ"ל המכירות הגלובלי של חברת סייט Syte, מוביל מהפכה של ממש בשוק הישראלי. בשנתיים האחרונות הוא בונה צוות מכירות שכולו ישראלי, פועל רק מישראל, ומייצר הכנסות של עשרות מילוני דולרים בשנה ממכירה לחברות הגדולות בעולם, ואם תשאלו אותו אין לו שום כוונה להעביר צוות המכירות שלו לאף אחת ממדינות היעד בהם החברה פועלת. האזינו לפרק החדש של מורידי הגשם בו אדיר צימרמן מראיין את אגא על איך עושים את זה ובגדול עם ישראלים מישראל.

...

Mark as Played

תום רותם, מאמין שכישראלים יש לנו יתרון גדול בכל הקשור למכירות, ושעם יסודות נכונים של אימון והכשרה, כמות כח האדם בתחום יכולה לגדול בצורה משמעותית. בראיון עם אדיר צימרמן למורידי הגשם, מסביר רותם, כיצד העקרונות בהם השתמש עם חניכי קורס טיס בחיל האוויר, משמשים אותו כיום בהכשרת אנשי מכירות לתחום ההיי טק. 

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

ענת שיבק-הרי, שאחראית כיום על יותר ממיליארד דולר הכנסות כסמנכ"לית פיתוח מכירות, ומכירות מרחוק בחברת אוקטה (Okta). מדברת עם אדיר צימרמן בפודקאסט מורידי הגשם, על ההבדל התהומי בין התרבות הישראלית לאמריקאית ומה צריך לעשות כדי לגשר על הפער, איך נכון להתנהל מול לקוח אמריקאי? איך פועל הצוות שמטרתו יצירת עסקאות פוטנציאליות לחברה? אילו כלים וטכניקות קיימים בכדי להגיע ללקוחות בשוק האמריקאי? ועוד.

See omnystudio.com/listener for p...

Mark as Played

נופר עמיקם שותפה בקרן ההון סיכון גלילות קפיטל, מייצגת את הסוג החדש של קרנות הון סיכון, בו הקרן היא כבר לא רק עוד כסף, אלא היא גורם שמייצר ערך לחברה על ידי יצירת קישורים ללקוחות והבאת הפידבק על המוצר ישירות מהשוק. בראיון עם אדיר צימרמן לפודקאסט מורידי הגשם, עמיקם מספרת כיצד היא עושה את זה.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

עמנואל קנייבסקי, סמנכ"ל מכירות גלובלי באוריבי, שחצה את הקווים לעולם הסטארטאפים לאחר שהיה סמנכ"ל מכירות של המזרח התיכון ואפריקה בחברת סייסנס (Sisense) מאמין שבישראל גלום פוטנציאל גדול למכירות גלובליות, בראיון עם אדיר צימרמן למורידי הגשם, הוא מספר כיצד הגיע בתוך שנה למעל מיליון דולר מכירות מהמשרד הקטן בישראל.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

ערן וסטמן, השותף החדש בקרן ויולה צמיחה - Viola growth, חזר לארץ אחרי 15 שנה בהן הספיק לנהל צוות של כ-800 אנשים ולהגיע למכירות של חצי מיליארד דולר. בראיון עם אדיר צימרמן לעוד פודקאסט למכירות, הוא קובע: מי שרוצה למכור צריך פוקוס!

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

שוקי איתן עלה לארץ מטהראן בגיל 7, בהמשך התגייס ל8200 וכיום הוא סוגר עסקאות ענק עם החברות הגדולות בעולם כסמנכ״ל המכירות ולקוחות של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת קלטורה. שוחחנו עם שוקי על למה חייבים עבודת מודיעין עמוקה בדרך לסגירת עסקאות עם תאגידים בינלאומיים. האזינו.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

אורי יענקלב, סמנכ״ל המכירות של אונבקאפ, בטוח שישראלים הם אנשי מכירות טובים מלידה, אך ללא הכשרה יהיה קשה מאד לפתח בארץ רמת מקצועיות גבוהה. מתי ילמדו באקדמיה איך סטארט-אפ חדשני יכול למכור פתרון לבעיה שעדיין לא קיימת?

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Death, Sex & Money

    Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    Crime Junkie

    If you can never get enough true crime... Congratulations, you’ve found your people.

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.