שיחה אישית עם לוסי אהריש

שיחה אישית עם לוסי אהריש

לוסי אהריש בשיחה אישית עם האנשים הכי מעניינים בישראל

Episodes

January 18, 2023 55 mins

הערב ב-'שיחה אישית' לוסי אהריש מארחת את אורי גבריאל, השחקן הוותיק שנולד במעברה והגיע לפסגה שזכה בשנת 2005 בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר. הערב הוא משוחח עם לוסי על הקריירה המרשימה, עדתיות וגזענות וגם על פוליטיקה ומדוע הוא מגדיר את עצמו דתי מבחינה מוסרית וערכית, אבל כופר מבחינה הלכתית.

Mark as Played

הסופר חיים באר נולד בשנת 1945 בשכונת כרם אברהם בירושלים, הוא פרופ׳ אמריטוס לספרות עברית באוניברסיטת בן גוריון וחבר באקדמיה ללשון עברית. הערב הוא מתארח ב-'שיחה אישית' עם לוסי אהריש לספר על הקריירה הארוכה והרומנים שכתב, יחסיו המורכבים עם הציונות הדתית ממנה הוא מגיע, מה הוא חושב על המצב בארץ ומתי החליט להוריד את הכיפה הסרוגה מראשו

Mark as Played

לוסי אהריש מארחת את איש התקשורת הותיק, רזי ברקאי, לשיחה אישית על ההיסטוריה האישית והמקצועית שלו, איך נראים החיים שאחרי הפרישה מגלי צה"ל, מה מצבה של התקשורת בישראל היום וגם על דעותיו האישיות, מה הוא חושב על הכיוון אליו הולכת המדינה?

Mark as Played

איך מגיע מישהו שמעיד על עצמו שהוא עצלן עד לקבלת פרס למפעל חיים? איך ילד שהוריו רצו שילמד מקצוע יודע בגיל צעיר כי הוא רוצה להיות שחקן? ואיך זה לעלות על הבמה עם הבנים שלך אחרי קריירה ארוכה ומפוארת? הערב ב'שיחה אישית' לוסי אהריש מארחת את גברי בנאי לקבל תשובות לכל השאלות האלו ועוד רבות נוספות.

Mark as Played

הערב בשיחה אישית לוסי אהריש מארחת את דביר בנדק, יו"ר ארגון Make A Wish לשיחה על הקריירה והתפקידים בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע, הטיפוס לפסגת הר הקלימנג׳רו באפריקה כחלק ממסע גיוס תרומות, למה הוא מטאטא את הבית כ-6 פעמים ביום והאם בעתיד נראה אותו משתלב בפוליטיקה?

Mark as Played

יאיר גרבוז הוא צייר, סופר, עיתונאי, סאטיריקאן ופובליציסט. תערוכת היחיד הראשונה שלו עלתה כשהיה בן 21, מאז הציג עשרות תערוכות בארץ וברחבי העולם. הוא נבחר לקבל את פרס ישראל אך זכייתו בוטלה על ידי שר החינוך. הערב הוא מתארח לשיחה אישית עם לוסי אהריש לספר לה על ההיסטוריה האישית והמקצועית שלו, החיים בין צפת לרמת גן והחיבה לתוכניות טראש, בעיקר ריאליטי של שירה ובישול

Mark as Played

הערב בשיחה אישית לוסי אהריש מארחת את הזמר והיוצר, מיקי גבריאלוב, שנחשב לאחד האמנים המוערכים והאהובים בישראל. בשיחה יספר גבריאלוב על הילדות בשכונת שפירא, ההיסטוריה האישית והמקצועית, העבודה עם אריק איינשטיין והמאבק נגד גירוש ילדי פליטים, בו הוא לוקח חלק פעיל.

Mark as Played

אחינועם ניני הופיעה במעל 50 מדינות ברחבי העולם, היא דור חמישי בארץ ליהודים ממוצא תימני והיא גם פעילת סביבה המקדמת את הצלת מפרץ עקבא אילת. היום היא מתארחת בשיחה אישית לדבר עם לוסי אהריש על הקריירה כזמרת בינלאומית והפופולריות בחו״ל מול הביקורת שסופגת בארץ, העשיה למען משבר האקלים וגם על עמדותיה הפוליטיות ומה יש לה לומר לקראת הבחירות

Mark as Played

הערב ב'שיחה אישית מתארח ח"כ ד"ר עופר כסיף ממפלגת חד"ש לספר איך הפך לסרבן הראשון שסירב לשרת בשטחים ונכלא, מדוע הוא מגדיר את עצמו אנטי - ציוני וקומוניסט לפני היותו גבר ויהודי?  ומדוע למרות שהקדיש את חייו לשילוב בין יהודים לערבים הוא מגדיר את כניסת מנסור עבאס לממשלה טעות גדולה. 

Mark as Played

הערב בדמוקרטTV: לוסי אהריש מארחת ב'שיחה אישית' את חברת הכנסת שירלי פינטו, חברת הכנסת הצעירה ביותר במושב הנוכחי. על המעבר מפעילות ציבורית לפוליטיקה, פעילותה למען אנשים עם מוגבלויות וגם על העימות מול ח"כ גלית דיסטל ולמה בחרה שלא להמשיך עם איילת שקד.

Mark as Played

הערב ב-'שיחה אישית': השף אייל שני מגיע לדבר עם לוסי אהריש על אוכל, פוליטיקה, כיבוש וגם מה הרגיש השף בזמן מחאת בלפור ומה המחיר האישי שהיה מוכן לשלם אם היה ראש הממשלה?

Mark as Played

כמה חודשים אחרי שהדליקה משואה ביום העצמאות, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, יעל שרר, מגיעה לשיחה אישית עם לוסי אהריש. על ההחלטה לבחור בחיים ולא לחיות בפחד מאף אחד וגם על השפעה, היחס לפוליטיקאים ואהבה לטלנובלות.

Mark as Played

הערב ב- 'שיחה אישית', לוסי אהריש מארחת את שרת האנרגיה קארין אלהרר לדבר על התפקיד הלא פשוט, הכבוד שקיבלה מנשיא מצרים א-סיסי, הביקורות שנשמעו במהלך כהונתה וגם על ממשלת השינוי והשיח בכנסת.

Mark as Played

אבתיסאם מראענה היתה במשך 25 שנה קולנוענית ומתעדת סיפורים, כשהודיעה על כניסתה לפוליטיקה עוררה סערה בשל ציוצים מהעבר. הערב ב'שיחה אישית' עם לוסי אהריש, היא מספרת על האתגרים שניצבו בפניה, המעבר מהקולנוע לפוליטיקה, ההשתלבות בכנסת והפעילות שלה למען קהילת הלהט״ב במגזר הערבי.

Mark as Played

רות אסרסאי הגיעה ללמוד משחק במקרה, לאחר שעבדה בצוות הווי ובידור באילת. מאז היא שיחקה  בין היתר בסדרות הטלוויזיה 'מטומטמת' ו'מותק בול באמצע' ובשלל הצגות בתיאטרון הקאמרי. הערב ב'שיחה אישית' היא מדברת עם לוסי אהריש על הקריירה והשאיפות המקצועיות לעתיד, הרצון לראות יותר אתיופים בעולם המשחק ובקהל התיאטרון וגם על גזענות בחייה האישיים ומה דעתה על מחאת העדה האתיופית.

Mark as Played

הערב בשיחה אישית: לוסי אהריש מארחת את יו"ר ועדת חוץ ובטחון בכנסת, ח"כ רם בן ברק. המעבר משירות במוסד לפוליטיקה, מה הוא חושב על הכיבוש ומי הח"כים שאיתם הוא לא מחליף מילה.

Mark as Played

לוסי אהריש מארחת את העיתונאי מוחמד מג'אדלה לדבר על הכל בשיחה אישית: ההיסטוריה המקצועית של מוחמד ולוסי, פוליטיקה והמהלך של מנסור עבאס, קונפליקט הזהויות של ערבים ישראלים וגם היחסים עם אביו, ראלב מג'אדלה, שהיה השר הערבי הראשון בישראל ואלף השירים שהוא מכיר בעל פה.

Mark as Played

"סרט דוקומנטרי יכול גם לשנות את המציאות, לא רק לתעד אותה" מעיד ברק הימן. האיש מאחורי הסרטים: 'גשר על הואדי', החבר דב', 'דני קרוון' ועוד רבים, מגיע ל'שיחה אישית' עם לוסי אהריש ומדבר על היצירה הדוקומנטרית, המייל שקיבל מרוג'ר ווטרס וגם על הבעת דעה פוליטית מצד אומנים, הפגנות ואקטיביזם.

Mark as Played

הבמאי והתסריטאי  ערן קולירין הפיק לאורך השנים 5 סרטים, ביניהם ״ביקור התזמורת״ ו-״ויהי בוקר״, וזכה בעשרות פרסים מקומיים ובין-לאומיים. סרטו ״ביקור התזמורת״ היה מיועד לאוסקר הסרט הזר הטוב ביותר, ונפסל בעקבות העובדה שרובו בשפה העברית. הערב הוא מתארח אצל לוסי אהריש ל'שיחה אישית',  בשיחה יספר קולירין גם על הרגע בו החליט לעזוב את לימודי המשפטים ולהגשים את ייעודו כבמאי קולנוע ולמה הסתובב עם לימון על הבמה בפסטיב...

Mark as Played

"הייתי כל ימי באופוזיציה, כאשר הממשלה הביאה חוק טוב תמכתי בו" אומר חבר הכנסת לשעבר, דב חנין. ב'שיחה אישית' עם לוסי אהריש הוא מדבר על תפקידם של חברי הכנסת בכלל ושל אופוזיציונרים בפרט. בשיחה דיברו גם על ממשלת השינוי, היחסים עם הפלסטינים, השאיפה לשוויון אזרחי, הרצון לשנות את ההמנון הלאומי וגם על מאה החוקים שהצליח להעביר בתקופת כהונתו.

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Death, Sex & Money

    Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    Crime Junkie

    If you can never get enough true crime... Congratulations, you’ve found your people.

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.