ONE Podcasts - הפועל תל אביב

ONE Podcasts - הפועל תל אביב

הפודקאסט של הפועל תל אביב - ONE Podcasts

Episodes

May 11, 2024 46 mins

הלם ותדהמה בהפועל תל אביב. בפעם השלישית בתולדותיה, הפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית לאחר שקרסה אתמול (שבת) באצטדיון בלומפילד מפוצץ ב-25 אלף אדומים והפסידה בקרב ישיר על ההישארות בליגה 2:0 למועדון ספורט אשדוד. דווקא קיץ שהחל עם ים של אופטימיות עם כניסת קבוצת בעלים חדשה בראשות דייויד ומייקל מינצברג וחגיגת 100 שנים למועדון, שלל טעויות ניהוליות ומקצועיות גרמו לכך שהאדומים נושרים ללאומית והכי מסכנים הם האוהדים. 

איציק כלפי ופיני בלילי ע...

Mark as Played

לחץ אדיר השתחרר בהפועל תל אביב. עשרה מחזורים עברו מאז הניצחון האחרון של האדומים בליגה, בהם הקבוצה עברה לידיו של יוסי אבוקסיס שלא הצליח לנצח משחק אחד והנה שוב טועמה יוצא המנצח הגדול. החבורה של מנהל הקבוצה ששוב עלה אל הקווים רשמה אתמול (שבת) ניצחון קריטי וחשוב במיוחד 1:0 בחוץ על מכבי נתניה שמעלה אותה אל מעל הקו האדום כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה. 

איציק כלפי ופיני בלילי מסכמים עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסט...

Mark as Played

מרימה ידיים בדרך ללאומית. אחרי שהתפרקה במחזור הקודם עם הפסד 4:2 למכבי פתח תקווה, החבורה של יוסי אבוקסיס המשיכה בהתפרקות שלה והפעם הושפלה באצטדיון בלומפילד 5:1  על ידי היריבה הגדולה בית"ר ירושלים. בעקבות הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל פתח תקווה, הפועל תל אביב ירדה אל מתחת לקו האדום כאשר נותרו 9 נקודות בלבד בקופה. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE מסכמים הפסד משפיל לבית"ר ירושלים שמרא...

Mark as Played

תומר חבז ופיני בלילי מסכמים בפרק חדש של פודקאסט הפועל ת"א ב-ONE את ההפסד 4-2  למכבי פ"ת.

על המצב הקשה של האדומים בטבלה והעיניים לקראת המשך המחזור שעשוי להוריד את האדומים מתחת לקו האדום. הדילמה סביב אבוקסיס והאם הוא האיש הנכון להצעיד את המערכת, היכולת החלשה מול פ״ת שלא הייתה ביום גדול והאורות האדומים הרבים שממשיכים להבהב.

ההכנות למשחק הענק נגד בית״ר, שהפך לחשוב ביותר העונה עבור המועדון, מה אפ...

Mark as Played

ירידה לליגה הלאומית נראית קרובה מאי פעם. דווקא אחרי משחק מצוין בסמי עופר נגד מכבי חיפה בסיום העונה הסדירה, החבורה של יוסי אבוקסיס חזרה אתמול (שני) לסורה והפסידה 2:0 בטדי להפועל ירושלים בפתיחת הפלייאוף התחתון. היה זה משחק שביעי ברציפות שהאדומים לא שמים את הכדור ברשת ושפת הגוף המבוהלת של השחקנים אמורה להדאיג בעיקר את האוהדים, שעושים את שלהם בקרב הספורטיבי על העונה כולה. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף ב...

Mark as Played
March 18, 2024 32 mins

כשהיא הגיעה חסרת ביטחון ועם הגב אל הקיר למשחק החוץ הקשה ביותר בליגה, הפועל תל אביב הצליחה אתמול (ראשון) לחזור הביתה עם נקודה יקרה מאוד. החבורה של יוסי אבוקסיס במשחק לוחמני סיימה בתיקו 0:0 בסמי עופר מול האלופה, מכבי חיפה והיא יוצאת לפגרת הנבחרות עם נקודה חשובה שמרחיקה אותה 4 נקודות מהקו האדום. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק סיכום העונה הסדירה של הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, אחרי הנקודה היקרה מול ...

Mark as Played

הפועל תל אביב חזרה לבלומפילד עם תקווה גדולה לניצחון שיתן לה הרבה אוויר בקרבות התחתית, אבל המשיכה באותה אנמיות שמאפיינת אותה מתחילת העונה. החבורה של יוסי אבוקסיס שוב לא השכילה לנצח ויותר מכך, לא הצליחה משחק חמישי ברציפות להבקיע שער כשסחטה 0:0 מהפועל ירושלים והמזל הגדול שלה ששתי הקבוצות שמתחת לקו פשוט לא מסוגלות לנצח.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, מסכמים ...

Mark as Played

אחרי שהובסו במחזור הקודם על ידי מכבי פתח תקווה, בהפועל תל אביב ייחלו סוף סוף לניצחון שייתן להם קצת אוויר בתחתית, אבל שוב אכזבו מאוד. החבורה של יוסי אבוקסיס רשמה אמש (שני) משחק חלש וסיימה ב-0:0 נגד האחרונה בטבלה הפועל פתח תקווה. האדומים עדיין מסובכים חזק בתחתית, שתי נקודות בלבד מהקו האדום ובשבת יארחו את הפועל ירושלים.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE מסכמים ...

Mark as Played

הפועל תל אביב ממשיכה להיות בצרות צרורות. אחרי שני משחקים ללא ניצחון, האדומים רצו סוף סוף לחבר ניצחון ראשון בעידן יוסי אבוקסיס, אבל המשיכו באנמיות המאפיינת אותם מתחילת העונה. מול אלפי אוהדים ביציעים החבורה של אבוקסיס הובסה אתמול (שבת) 3:0 בחוץ על ידי מכבי פתח תקווה הלוהטת ואם היא לא תתעורר מהר - היא תמצא את עצמה מהר מאוד מתחת לקו האדום. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפו...

Mark as Played

אחרי שפתחה את הקדנציה של יוסי אבוקסיס עם הפסד מפתיע 0:1 להפועל חדרה, הפועל תל אביב רצתה מאוד לחגוג ניצחון ראשון בעידן המאמן, אבל תנסה לעשות זאת במחזור הבא. החבורה של אבוקסיס החמיצה לא מעט וסיימה אתמול (שבת) בתיקו 0-0 חלש נגד מכבי בני ריינה. כמו בפעם הקודמת, במקום לצמצם את הפער מהפלייאוף העליון את הפער ל-3 נקודות בלבד, האדומים רק 2 נקודות מהקו האדום.

איציק כלפי ופיני בלילי  עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אב...

Mark as Played

אחרי שפסטיבל מינויו של יוסי אבוקסיס כמאמנה החדש במקום בורחה לאמה הסתיים, הפועל תל אביב חזרה לסורה. בבכורה המחודשת של אבוקסיס, החבורה שלו איכזבה ולא הצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות כשהפסידה אתמול (שבת) 1:0 בנתניה להפועל חדרה שקטעה רצף של 9 משקים ללא ניצחון. האדומים פספסו הזדמנות נהדרת לנצח את קבוצת התחתית ולפתוח את הקדנציה של אבוקסיס ברגל ימין.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל אביב בער...

Mark as Played

בצל החיפושים של מנהל תחום הכדורגל חן סול אחרי מאמן חדש במקום בורחה לאמה, אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, סוף כל סוף הפועל תל אביב יכולה לנשום אוויר לרווחה. החבורה של המאמן הזמני סלים טועמה הביסה אמש (שבת) 1:3  באצטדיון בלומפילד את מועדון ספורט אשדוד החלשה ועלתה למאזן של 23 נקודות, כשהיא בורחת מהתחתית ומתקרבת מרחק נקודה אחת מהפלייאוף העליון.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל א...

Mark as Played

הפועל תל אביב קמה לבוקר נוסף של זעזוע מקצועי. אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ליגה, החבורה האומללה של בורחה לאמה המשיכה את המומנטום השלילי גם בגביע המדינה ווינר, כשהפסידה אתמול (שבת) 2:0 באצטדיון טדי להפועל ירושלים והודחה כבר בסיבוב ח' - עונה שלישית ברציפות. ההפסד לירושלמים הוא החמישי ברציפות בכל המסגרות וזה הוביל לפיטוריו של לאמה. ביום רביעי יתארחו האדומים בסמי עופר אצל הפועל חיפה השלישית בטבלה.

איציק...

Mark as Played

המשבר בהפועל תל אביב מחריף ממשחק למשחק. אחרי שהפסידה 4:2 בדרבי התל אביבי, החבורה של בורחה לאמה השתוקקה לשבור את רצף המשחקים ללא ניצחון, אבל שוב כשלה אמש (שני) עם הפסד דרמטי 1:0 לצהובים-שחורים מהבירה. בעקבות ההפסד, האדומים ממשיכים לאבד גובה במאבק על הפלייאוף העליון, מה שיגרום לנזקים כלכליים גדולים. 

איציק כלפי ופיני בלילי מסכמים עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, מסכמים עוד הפסד של...

Mark as Played

עוד דרבי ללא ניצחון. בהפועל תל אביב חלמו לנצל את התקופה הלא טובה של מכבי תל אביב, אבל שוב אכזבו והראו שכל עוד לא יהיה שינוי מקצועי משמעותי זה גם לא יקרה בזמן הקרוב. החבורה של בורחה לאמה הצליחה אמש (רביעי) לחזור מפיגור של 2:0 ל-2:2, אך הפסידה 4:2 ליריבה העירונית והיא מאבדת גובה במאבק על הפלייאוף העליון.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק מיוחד בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, מסכמים עוד דרבי בלי ניצחון של הפועל והניצחון ש...

Mark as Played
January 14, 2024 43 mins

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, לסיכום התבוסה להפועל באר שבע שאמורה להדליק את כל הנורות האדומות לפני הקרב הגדול נגד מכבי תל אביב. בורחה לאמה משדר אופטימיות למרות הכל, אבל הקבוצה שלו בעטה אתמול פעם אחת לשער במשחק התבטלות שלא נראה כבר תקופה ארוכה ורצף המשחקים ללא ניצחון עומד על חמישה. 

עוד בפרק - חוסר האחריות של עומר סניור, הטעות בהושבת הישאם לאיוס ואל ים...

Mark as Played

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, הפועל תל אביב רצתה לחזור למסלול הניצחונות על חשבונה של מכבי נתניה, מולה יש מאזן מוצלח במיוחד בארבע וחצי השנים האחרונות, רצונות לחוד ומעשים לחוד. החבורה של בורמה לאמה רשמה אמש (שבת) משחק חלש בנתניה והפסידה 2:1 למכבי המקומית והיא מסבכת את עצמה במאבק על הפלייאוף העליון, כשלפניה שלושה משחקים קשים במיוחד -  הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל א...

Mark as Played

הפועל תל אביב סגרה אתמול סיבוב ראשון בעידן מינצברג עם תיקו 0:0 מעודד מאוד מול מכבי חיפה. החבורה של בורחה לאמה לא התבטלה נגד אלופת המדינה ועם קצת יותר ריכוז במהלך האחרון היא גם יכלה לצאת מהמשחק עם 3 נקודות יוקרתיות, אבל עצרה את רצף עשרת ההפסדים הרצופים בין שתי הקבוצות. אפשר לראות התאוששות מאז רצף ההפסדים של לאמה, בששת המשחקים האחרונים סיימה קבוצתו של הספרדי עם הפסד אחד בלבד, שתי תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות, כשהיא עם הפנ...

Mark as Played

הפועל תל אביב לא עוצרת. אחרי שני הניצחונות הרצופים על מכבי בני ריינה ומכבי פתח תקווה, החבורה של בורחה לאמה  רשמה אתמול (שבת) ניצחון שלישי ברציפות כשפירקה 4:1 את הפועל פתח תקווה החלשה. האדומים מלקטים עוד 3 נקודות בדרך ל-18 בסך הכל וזה מבסס אותם חזק בתוך הפלייאוף העליון, כשהמשוכה הבאה תהיה נגד האחרונה בטבלה הפועל ירושלים. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף של פודקאסט הפועל תל אביב וערוץ הפודקאסטים של ONE מ...

Mark as Played

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון מאז שחזרה מפגרת המלחמה, המאמן הצעיר בורחה לאמה סוף סוף רושם ניצחון ראשון בעידן שלו. האדומים השיגו אתמול בצהריים (שבת) 3 נקודות חשובות לאחר שניצחון בתום דרמה 2:1 את מכבי בני ריינה השלישית והם לוקחים מעט אוויר לנשימה לקראת ההמשך. 

 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, לסיכום הניצחון על מכבי בני ריינה. על מסיבת העיתונאים הפתאומית של מינצברג כדי לחסל את השמוע...

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Death, Sex & Money

    Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    Crime Junkie

    If you can never get enough true crime... Congratulations, you’ve found your people.

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.