השאלון של eco99fm

השאלון של eco99fm

האמנים הגדולים בישראל מדברים על כל מה שבאמת מעניין! גם ברדיו - כל חמישי ב-21:00

Episodes

September 13, 2023 18 mins

רגע לפני ראש השנה, הגיעה אלינו לאולפן אורחת מיוחדת מאד לשאלון החג - היא ענתה לנו איך היה לה לפגוש את ברי סחרוף (סקופ - הם הקליטו שיר משותף), האם יש לה מנת דגל שהיא מביאה לארוחות החג, ומה היא מאחלת לעצמה לשנת תשפ"ד הבאה עלינו לטובה

Mark as Played

ענבל ביבי הגיעה אלינו לשאלון וענתה על שאלות כמו איפה היא בדיוק כותבת את השירים שלה, מה תרופת הסבתא שלה לשמירה על הקול, ומה היא מאחלת לעצמה השנה רגע לפני שהיא חוגגת יום הולדת. בסיום ביצעה את השיר החדש והמהמם שלה ״אף פעם לא לבד״!

Mark as Played
August 31, 2023 18 mins

לקראת ה-1.9 עטרה אוריה מגיעה אלינו עם ״ילד מטריה״ לשאלון פתיחת הלימודים!

Mark as Played
August 20, 2023 14 mins

רוני דלומי אצלנו בשאלון! אז לאיזה מאכל היא הכי משתוקקת במהלך ההיריון? איזה שירים היא הכי אוהבת לבצע בהופעות? והאם יש לה אמונה תפלה מוזרה שהיא לא מוותרת עליה?

Mark as Played
August 10, 2023 15 mins

לי בירן הגיע לשאלון של eco99fm וענה בין היתר על כמה כלים הוא יודע לנגן, איזה כינוי חדש הוא היה בוחר לעצמו אם היה יכול, וכמה אינטנסיביות החזרות לרוקדים עם כוכבים!

Mark as Played
July 30, 2023 19 mins

שי המבר מספרת לנו לאיזו עיר בעולם היא הכי מחוברת, כמה בתים עברה בחייה ואיך נשמע השיר הראשון שאי פעם כתבה!

Mark as Played
July 18, 2023 21 mins

היהודים בשאלון שלנו! והם ענו לנו על כמה שאלות מעניינות במיוחד - איך נוצר החיבור המפתיע עם נטע ברזילי, מה הם שומעים בואן בדרך להופעה, ואיך מתחזקים להקה כבר שלושה עשורים?

Mark as Played
July 9, 2023 41 mins

פול טראנק אצלנו בספיישל השאלון! לכבוד סיום סיבוב ההופעות של האלבום "ממותה", פול טראנק מגיעים אלינו לשאלון עם ביצועי לייב מיוחדים ללהיטים הגדולים שלהם. בין לבין הם גם הספיקו לספר לנו את מי הכי קל לעצבן בלהקה, איזה שיר היו בוחרים אם היו צריכים לשיר יחד בקריוקי, ואיך תהליך היצירה בלהקה עובד

Mark as Played
July 3, 2023 18 mins

אליאב זוהר סיפר לנו מתי ידע שהוא רוצה להיות מוזיקאי, איזה שיר גורם לו מיד לחשוב על המשפחה, והאם להיות נציג ישראל באירוויזיון זה משהו שהיה יכול לעניין אותו

Mark as Played
June 22, 2023 18 mins

אליעד חוגג עשור של עשייה מוזיקלית ומגיע אלינו לשאלון עם האלבום החדש "בין עולמות"! הוא סיפר לנו איזו הופעה בלתי נשכחת יצא לו לראות, במה הוא הכי גאה בעצמו, ומה הג'אנק פוד האהוב עליו. בסוף השאלון גם ביצע בלייב את שיר הנושא מתוך האלבום!

Mark as Played
June 11, 2023 15 mins

ארז לב ארי הגיע לבקר אותנו בשאלון ולענות על מלא שאלות הרות גורל כמו: האם הוא רוקד, איך נוצרו שיתופי הפעולה המדהימים עם רביד פלוטניק ועמיר לב באלבום החדש שלו, והאם מתבלבלים לפעמים בינו לבין אחרים

Mark as Played
June 4, 2023 18 mins

שי צברי בשאלון! ואיזה כיף לנו. הוא סיפר לנו מה יוציא אותו מהבית בכל רגע נתון, מה השיעור הכי גדול שלמד כמוזיקאי ואיזה שיבוש בשפה העברית הוא ממש אוהב!

Mark as Played
May 28, 2023 29 mins

כנסיית השכל חוגגים 30 שנה (!) להקמת הלהקה ומגיעים אלינו לספיישל השאלון - לתוכנית חגיגית עמוסה בביצועי לייב מיוחדים באולפן. בין לבין הם סיפרו לנו על מקור השם שלהם, מדוע לדעתם אין היום יותר להקות, ומה מספר האנשים הקטן ביותר שהופיעו מולם אי פעם

Mark as Played
May 21, 2023 19 mins

להקת סינרגיה הגיעה לשאלון שלנו לענות על השאלות שבאמת מעניינות! הם יספרו לנו איך שלמה ארצי קיבל את הגרסה שלהם ל-"חום יולי אוגוסט", מה ההודעה האחרונה שנכתבה בקבוצת הוואטסאפ של הלהקה, והאם צפויים לנו חומרים נוספים בקרוב!

Mark as Played
May 11, 2023 40 mins

14 שנים אחרי שהתפרקו, הדורבנים מתאחדים! הזדמנות מעולה להגיע אלינו לשאלון מצחיק וחגיגי - בתוכנית מיוחדת עם ביצועי לייב באולפן ל-"שוב הדיסקו כאן" ו-"בחור ידוע בשכונה" + קאבר מהמם ל-"דרך המלך" מ-1989 של גילי וגלית. הם גם הספיקו להשמיע לנו קצת מהשירים הגנוזים של הלהקה, לעדכן מה המוב האהוב עליהם ברחבת הריקודים ולספר לנו עד כמה מרגש לראות את הקהל שוב בהופעות!

Mark as Played
May 4, 2023 15 mins

השאלון חזר מפגרה! והפעם באולפן - רונה קינן, שתספר לנו מה הצדדים הפחות יפים בעיניה במקצוע, מתי בפעם האחרונה התבאסה על עצמה והאם היא שורקת להנאתה?

Mark as Played
March 30, 2023 9 mins

ערן צור התארח בשאלון שלנו וסיפר: מה אנשים חושבים עליו והוא פשוט לא נכון, איזה ז'אנר מוזיקלי יפתיע אותנו שהוא שומע, ואיך נוצר החיבור החדש עם אלון עדר שאחראי ללחן בשיר החדש שלו

Mark as Played
March 23, 2023 14 mins

אלה לי הגיעה אלינו לשאלון לכבוד צאת השיר החדש שלה "רציתי שתעוף", וסיפרה לנו איך אלה לי שעל הבמה והמסך שונה מאלה לי של היומיום, האם היא קוראת תגובות ברשת, ואיזה כישרון מיוחד הייתה רוצה שיהיה לה!

Mark as Played
March 16, 2023 12 mins

אריק ברמן בשאלון של eco99fm! הוא סיפר לנו מה הביטוי האהוב עליו בשפה העברית, למה התגעגע בהופעה על במה, ואיזה מאכל נפוץ הוא פשוט לא אוהב

Mark as Played
March 12, 2023 34 mins

דודו טסה, האחד והיחיד, הגיע אלינו לספיישל מיוחד של השאלון לכבוד צאת אלבומו החדש "שמש וענן"! הוא ביצע בלייב אצלנו באולפן שירים נבחרים מהקריירה הכל כך מרשימה שלו, וגם סיפר לנו על העבודה בצוות, יחד עם חלק מהכותבים המובילים בישראל, מה הרבה אנשים חושבים עליו והוא פשוט לא נכון, והאם הוא עלה למתקנים המפחידים בלונה פארק או מוותר

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Death, Sex & Money

    Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    Crime Junkie

    If you can never get enough true crime... Congratulations, you’ve found your people.

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.