ALL IN אול אין

ALL IN אול אין

אורי גורן בשיחות עם פורצי דרך שפגש בדרכו האישית והמקצועית על האתגרים והפחדים, נושאי התפקידים השונים בכל סיפור ועל הגשמה עצמית . סיפורים שמהווים השראה וחומר למחשבה של מי שהחליטו ללכת ALL IN על החלום שלהם.

Episodes

September 5, 2023 29 mins

יזמית צעירה בת 25, שהפכה חלום למציאות, הקימה את עמותת ״עוגה בהפתעה״ ובזכותה אלפי מתנדבים אופים עוגות ופוגשים קשישים לרגעי קסם בלתי נשכחים. 

איך יזמית צעירה מצליחה לכבוש לבבות של מבוגרים וקשישים?

מה הוביל אותה לקבל החלטה לעצור במודע את הצמיחה של העמותה  ?

מה סוד הקסם שיש מאחורי עוגה?

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

פגישה מרתקת עם עידן אלימן על הפחדים שלנו משינוי, איך פתיחות מחשבתית קשורה להרזיה ובאיזה תאריך מיוחד הרבה אנשים מכריזים על דיאטה.  מה נרצה למנוע מהילדים שלנו שקשור בנו וכמה רחוק צריך לחשוב לפני שמחליטים על שינוי. שיחה שנוגעת בכולנו, על הרצון העז להרגיש שלמים והתהליך שאנחנו עוברים בדרך לשם.

רוצים שינוי פנימי וחיצוני לאורך זמן ? כנסו לאתר ״שלמים״ של עידן אלימן 
https://shlemim.com/

See omnystudio.com/liste...

Mark as Played

שיחה עוצרת נשימה עם מי שלמדה לרוץ לפני קצת יותר מעשור ומאז היא רצה למרחקים בלתי נתפסים. נדבר על תקוות קטנות וגדולות, מפגשים מרתקים על המסלול עם מתחרים מכל העולם ובטבע עם חיות באמצע הלילה. חלוקת התפקידים עם בני המשפחה ומערכות היחסים המורכבות. ההתמודדויות עם תוכניות שמשתבשות והאם קיים דבר כזה, קצה גבול היכולת ?

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played
July 17, 2022 29 mins

שיחה אינטימית עם הוגה "הרשימה" על חלומות ומציאות, אופטימיות ומסוגלות עצמית, מה מניע אותנו ואת ילדינו ומי הן דמויות המפתח בדרך להצלחה והגשמה עצמית.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    The Nikki Glaser Podcast

    Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

    White Devil

    Shootings are not unusual in Belize. Shootings of cops are. When a wealthy woman – part of one of the most powerful families in Belize – is found on a pier late at night, next to a body, it becomes the country’s biggest news story in a generation. New episodes every Monday!

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.