All Episodes

January 1, 2024 46 mins

הפועל תל אביב סגרה אתמול סיבוב ראשון בעידן מינצברג עם תיקו 0:0 מעודד מאוד מול מכבי חיפה. החבורה של בורחה לאמה לא התבטלה נגד אלופת המדינה ועם קצת יותר ריכוז במהלך האחרון היא גם יכלה לצאת מהמשחק עם 3 נקודות יוקרתיות, אבל עצרה את רצף עשרת ההפסדים הרצופים בין שתי הקבוצות. אפשר לראות התאוששות מאז רצף ההפסדים של לאמה, בששת המשחקים האחרונים סיימה קבוצתו של הספרדי עם הפסד אחד בלבד, שתי תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות, כשהיא עם הפנים לסיבוב השני שיצא לדרך נגד סכנין ברביעי. 

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE, מסכמים את התיקו נגד מכבי חיפה ועוד קודם לכן בקצרה את ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים. אפשר לומר - הפועל תל אביב בעידן מינצברג נראית בוגרת יותר, אם בעבר הקבוצה הייתה מתבטלת מול קבוצה איכותית כמו מכבי חיפה, אתמול היא הסתכלה לחיפה בלבן של העיניים והייתה במשחק. עוד בפרק - שיטת שלושת הבלמים שהחל מייקל ואלקאניס מתחילה להתחבר והראיה לכך היא עצירת הכיבושים של מכבי חיפה שעד אתמול כבשה בכל משחק, היכולת הנהדרת של יהב גורפינקל שלא פספס משחק אחד העונה, מתי דייוויד ומייקל מינצברג יגיעו לביקור נוסף בישראל, בכמה כסף אלן אוזבולט יימכר אם בכלל ועוד.

האזנה נעימה!

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.