All Episodes

March 5, 2024 39 mins

אחרי שהובסו במחזור הקודם על ידי מכבי פתח תקווה, בהפועל תל אביב ייחלו סוף סוף לניצחון שייתן להם קצת אוויר בתחתית, אבל שוב אכזבו מאוד. החבורה של יוסי אבוקסיס רשמה אמש (שני) משחק חלש וסיימה ב-0:0 נגד האחרונה בטבלה הפועל פתח תקווה. האדומים עדיין מסובכים חזק בתחתית, שתי נקודות בלבד מהקו האדום ובשבת יארחו את הפועל ירושלים.

איציק כלפי ופיני בלילי עם פרק נוסף בפודקאסט הפועל תל אביב בערוץ הפודקאסטים של ONE מסכמים את התיקו החלש להחריד של הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה. הסטטיסטיקה האיומה של הפועל תחת יוסי אבוקסיס צריכה להדליק את כל הנורות האדומות, חוסר הביטחון של השחקנים, הדרך של אבוקסיס להוציא את העגלה מהבוץ, איך מתמודדים עם הלחץ האדיר שבו נמצאים השחקנים, למי האדומים צריכים לתת זר פרחים גדול ועוד. האזנה נעימה!

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.