All Episodes

March 1, 2023 32 mins

שנה חלפה מאז פלש נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לאוקראינה, ופתח במלחמה הגדולה ביותר שידע העולם מאז סוף מלחמת העולם השנייה. מספרי הנפגעים וההרוגים המדויקים אינם ידועים, אך הערכות מדברות על עשרות אלפי חיילים שאיבדו את חייהם, ולצידם עוד מספר עצום של אזרחים אוקראיניים שנהרגו במהלך הקרבות. על כל אלה הצטרפו עוד מעל למיליון וחצי פליטים.

אלא שמאז ימי המלחמה הראשונים, התמונה השתנתה מקצה לקצה. אם בהתחלה השיח היה על כך שאוקראינה תיפול תוך ימים ספורים, כרגע די ברור שאוקראינה תשרוד את המלחמה ותישאר מדינה עצמאית. מי שחוו את כל רכבת ההרים הזו של השנה החולפת הם יוצאי אוקראינה בישראל. אלה שראו כיצד הבית שלהם מותקף, אלה שהותירו שם משפחה וחברים, נלחמים על ביתם. הפעם נביא את סיפורם בעזרת קטיה שושורה - את הפחדים, הזיכרונות והתקווה לעתיד.

האזינו לנו בספוטיפיי ובגוגל פודקאסט.

האזנה נעימה. 

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.