All Episodes

November 12, 2023 56 mins

בפרק הנוכחי ראיינתי את טל בשן - מייסד בית הספר למנהיגות תודעתית. הוא פיתח עקב בצד אגודל דרך ושיטה להתפתחות אישית מדויקת ומהירה, אשר מאתרת את ההתניות העמוקות ביותר של התודעה, חושפת אותן ואת השפעתן על חיי היום יום ומציעה דרך פרקטית ויעילה ביותר לשנותם.

השיטה הועברה ומועברת בחיל האוויר של צה"ל ובחברות מובילות כמו אינטל, בנק לאומי, קופ"ח מכבי, כללית, והפניקס, ובשנים האחרונות גם למאות תלמידים דרך בית הספר למנהיגות תודעתית שהקים. 

בפרק שוחחנו על אפשרויות הצמיחה שלנו וכיצד נוכל לתעל את התקופה הנוכחית לתיקון אמיתי במערכת היחסים שלנו עם עצמנו ועם העולם, מה השיעורים שניתן להפיק מקשת הרגשות שאנו חווים עכשיו, ועל שאלות שחשוב שנשאל את עצמנו. 

הפרק אינו קל לעיכול ולפיכך אני רואה בו הזדמנות להזמין אתכם לפתוח את הלב, השכל והתודעה לרעיונות חדשים ומאתגרים - ולשתף אותי מה חשבתם, אחרי שהאזנתם.

שתהיה האזנה מועילה וטובה.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

"האופטימייזר" בהנחיית גיא קצוביץ' מופק ע"י Valuebell - בית הפקות לפודקאסטים.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.