All Episodes

January 5, 2022 34 mins

אחרי שדיברנו על אלוהים וכסף, השבוע אנחנו מדברים עם עשרת המובחרים שלנו על כוח אדיר נוסף בחיים. המובחרים, למי ששכח, הם: לו פרנקל רבי (10), אמה אלפי אהרון (18), נדב הלפרין (26), שיבל כרמי מנסור (31), שפרה קורנפלד (40), איגי דיין (55). ברי סחרוף (63) זאביק ביילסקי (72), רבקה מיכאלי (83) וסמי מיכאל (94).

מה זאת אהבה? האם הם אוהבים את עצמם? מתי הם אמרו בפעם הראשונה את המשפט "אני אוהב/ת אותך? האם אפשר ליצור אהבה וגם האם הם פספסו פעם אהבה?

"האנשים באים" הוא פודקאסט דעות אנושי, פשוט ומהפכני. עשרה נציגים טובי שכל ולב, מכל הגילאים, אומרים את דעתם על ענייני היום, וימים אחרים.

בכל אחד מפרקי הפודקאסט בני בשן שואל את המשתתפים שאלות זהות סביב נושא אחד - אלוהים, כסף אהבה וכו' - ודרך התשובות המגוונות יוצא למסע של חשיבה חופשית ואהבת אדם.

פודקאסטים נוספים מבית הארץ:

🎧 רן בליצר: אי אפשר לבלום יותר. תהיה מציאות שונה אחרי האומיקרון

🎧 איזה גאון האיש. איזו סצנה. זה הסרט הטוב של השנה

🎧 למה נשיא מצרים בונה עיר בירה חדשה במקום קהיר?

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.