All Episodes

August 29, 2021 40 mins

אחת הרפורמות החשובות ביותר בחוק ההסדרים היא התכנית הלאומית לשיפור הרגולציה, הרפורמה הופכת את תחום הרגולציה במשרד ראש הממשלה לרשות לה יהיו כלים להכשיר, ללמד ולאכוף סטנדרטים מקובלים בעולם, ומומלצים בחום על ידי ה-OECD, בתחום הרגולציה. כך הרשות תוכל לעזור למשרדים השונים לבחון שהרגולציה שומרת על האינטרסים הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים והכלכליים בצורה הטובה ביותר. בפרק הנוכחי אנחנו מספרים על הרשות ועל הכלים שיעמדו לרשותה כדי לעמוד במשימה הזו ולעזור לאזרח הקטן.

זהו הפרק ה-16 בפודקאסט והאחד עשר בסדרת חוק ההסדרים בה אנחנו עוברים על טיוטת חוק ההסדרים. הפרק עברנו על טיוטת חוק ההסדרים בגרסה שפורסמה בסוף יולי 2021. הפרק למעשה יועד במקור להיות פרק י"ב בסדרת חוק ההסדרים, ובגלל שהנושא התחמם ואנחנו רוצים לרצות את המאזינים שלנו, החלטנו להקדים אותו ביחס לפרק שתוכנן להיות לפניו ועוסק בחיזוק התחרות. פרק זה כנראה יידחה לפרק י"ג, שכן הפרק הוא חלק ראשון מתוך שני פרקים שיעסקו ברפורמות תחת הכותרת של "הפחתת רגולציה" בחוק ההסדרים.

 

לטיוטת חוק ההסדרים מסוף יולי 2021 לחצו כאן.

 

הפרק הוקלט ב-23.08.2021.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Death, Sex & Money

Death, Sex & Money

Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.