All Episodes

July 11, 2022 3 mins

کاردانو یک پلتفرم رمزارز بلاک چین اثبات سهام است که هدف آن ایجاد امکان تغییرات مثبت جهانی توسط تغییر دهندگان بازی ، مبتکران و آینده نگران» است.

این پروژه منبع آزاد همچنین با هدف توزیع مجدد قدرت از ساختارهای غیر پاسخگو به مارجین و به افراد است ‐ که در نهایت به ایجاد جامعه ای با امنیت ، شفافیت و عادلانه تر کمک می کند.

کاردانو در سال 2017 تاسیس شد و توکن ADA برای اطمینان از مشارکت مالکان در فعالیت شبکه طراحی شده است. به همین دلیل ، کسانی که این ارز دیجیتال را در اختیار دارند ، حق رای دادن در مورد هرگونه پیشنهاد تغییر در نرم افزار را دارند.

تیم بلاک چین لایه ای می گویند که قبلا موارد استفاده جالبی برای فناوری آن وجود داشته است که به برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند امکان توسعه ماژولار را می داده است.

کاردانو توسط شرکت های کشاورزی برای ردیابی محصولات تازه از مزرعه تا مصرف مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که سایر محصولات ساخته شده روی این پلت فرم اجازه می دهد تا مدارک تحصیلی را به روشی ذخیره کنند که قابل دستکاری نباشد و خرده فروشان نتوانند کالاهای تقلبی ارائه دهند.


Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Death, Sex & Money

Death, Sex & Money

Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.