All Episodes

January 25, 2024 52 mins

مهاجرت علاوه بر اینکه یک تغییر و تحول بزرگ اختیاری یا اجباری در زندگی انسان‌هاست ، متاثر از یک سری عوامل اجتماعی ، فردی و روانی هم هست که آگاهی از اونها میتونه چالشها و دشواری‌های این پروسه را ساده تر و هدفمند تر پیش ببرد !

در این اپیزود با خانم آزاده کرمعلی روانشناس و کارشناس ارشد رشته علوم اعصابِ شناختی و ساکن سوئد همراه هستیم و یک بعد از روانشناسی مهاجرت را با عنوان “تعامل اجتماعی در جامعه میزبان” توسط ایشان بررسی می‌کنیم . ----more----

خانم آزاده کرمعلی به طور تخصصی در زمینه مشاوره برای روانشناسی مهاجرت و ادغام در جامعه و پاسخ به پرسش ها و ابهامات شما در زمینه های فوق فعالیت دارند و برای ارتباط مستقیم ، میشه از طریق لینکهای زیر با ایشان در تماس بود . 

ایمیل :

flourishbeyondborders@gmail.com

کانال اینستاگرامی:

https://www.instagram.com/flourish_beyondborders

 

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.