All Episodes

March 21, 2022 36 mins

הפלישה של רוסיה לאוקראינה לא תעצור את הפדרל ריזרב לעלות את הריבית בפגישת המדיניות הבאה שלהם במרץ, אבל היא עשויה להאט את קצב העליות. פלישת רוסיה לאוקראינה לא צפויה לעצור את הפדרל ריזרב מלהעלות את ריבית המדד בפגישת המדיניות שלהם במרץ, אבל היא כן מטלטלת את התחזית לגבי כמה וכמה מהר הפדרל עשוי לנוע. כעת על הבנק המרכזי לאזן את הסיכון לאינפלציה גבוהה עוד יותר כתוצאה ממלחמה ממושכת אם היא תנוע לאט מדי, עם אפשרות של שפל כלכלי חד – או אפילו מיתון – אם הוא ינוע באגרסיביות מדי.

Trump wants a 'big' cut from the Federal Reserve. Instead, get ready for a small one. - cleveland.comהיו”ר ג’רום פאוול עשוי להעלות את כוונות הפדרל במהלך עדותו המתוכננת לקונגרס השבוע. בעוד המתיחות בין רוסיה ואוקראינה הסלימה בפברואר, עם אזהרות מרובות של ממשלת ארה”ב כי פלישה קרובה, המשקיעים צמצמו את ציפיותיהם לגבי מידת האגרסיביות שעשויה לפעול כדי לבלום את האינפלציה, כבר ב-7.5% ל-12 החודשים המסתיימים. בינואר – שיא ​​של 40 שנה.

כלי המשתמש בסנטימנט השוק כדי לחשב את ההסתברות למהלך של ריבית הפדרל בפגישות המדיניות הקרובות, הראה שבאמצע פברואר, המשקיעים החלו לחזות באופן עקבי עלייה של רבע נקודה, במקום חצי נקודה, בריבית המדד של הפדרל.

המשך קריאה באתר: https://www.forumnadlanusa.com/2022/03/russia-ukraine-war-feds-inflation/

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Death, Sex & Money

Death, Sex & Money

Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.