All Episodes

March 25, 2022 7 mins

שוקלים למכור בית במצב גרוע? גם בזמנים הטובים ביותר, מכירת בית היא תהליך שלוקח זמן, מלחיץ ויקר. למרבה הצער, הבעיות הללו מתגברות רק כאשר אתם מוכרים בית במצב גרוע. למרבה המזל, אתם לא לבד. כ-38% מהיצע הדיור הנוכחי נבנה לפני 1970 – כלומר הבתים הללו עמדו לפחות בחמישה עשורים של ריקבון, שחיקה, רוח, גשם ושמש.

אם אתם חושבים למכור בית במצב גרוע, הגעתם למקום הנכון. המשכו לקרוא למידע נוסף על העצות, הטריקים והטכניקות העיקריות שאתם צריכים לדעת בעת מכירת בית במצב גרוע.

האם כדאי למכור בית במצב גרוע? בפשטות, כן. מדי שנה, אלפי בתים נמכרים כפי שהם, לעתים קרובות במצב גרוע או ממש נורא. אבל מה זה אומר בכלל למכור בית במצב גרוע או במצב גרוע?

עבור חלק מהבתים, מצב גרוע יכול להיות שיש בבית ליקוי חמור אחד או יותר, כגון בעיות מבניות, פגעי מזג האוויר, עובש שחור או מכת מזיקים פעילה. עם זאת, עבור רוב הרישומים, מצב גרוע נוטה לציין משהו פחות דרמטי – חשבו על פגמים קוסמטיים, אריחים מוכתמים, פיתוחים מיושנים, צבע מתקלף או חצר אחורית מוזנחת.

כדי לעזור לך לקבוע אם אתה מוכר בית במצב גרוע, חילקנו את המונח “מצב גרוע” לשלוש קטגוריות משנה נפרדות.

המשך קריאה באתר: https://www.forumnadlanusa.com/2022/03/selling-a-house-in-poor-condition/

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Death, Sex & Money

Death, Sex & Money

Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.