All Episodes

February 6, 2024 39 mins

שלום אלטרנטיוביות ואלטרנטיבים יקרים.

מזמין אתכם לתמוך בפודקאסט דרך בפטריון: https://bit.ly/494mTK4

 

אנחנו ממשיכים במסעינו אל הדרכים הטובות ביותר להפוך את אורח חיינו לאחד כזה שהוא בר קיימא, יכול להחזיק את עצמו מבלי להרוס את הנפלאות והפירות שהעולם מגיש לנו בצורתו האלגנטית.

פעם ראשונה בפודקאסט אני מבצע שיתוף פעולה עם חברה ישראלית מעוררת השראה העונה לשם ג׳נסל. מי שלא מכיר, קדימה לבדוק באינטרנט ומי שמכיר, כל הכבוד. הפעם תשמעו את שלי זרגרי וגיל שביט מג׳נסל מאחרים את דורית בנט מנכל״ית אילת אילות לאנרגיה מתחדשת.

אני מתחיל בשיתוף הפעולה הנועז הזה כיוון שגם אני וגם ג׳נסל עתידים להתארח בכנס אילת אילות שיתקיים מה 28-ה 29 בפבורואר במלון דן באילת ואם נשארו כרטיסים אני ממליץ לכם לרכוש.

https://he.eilatenergy.org/tickets/ 

אני נבחרתי ליו״ר המושב ״הקלות הבלתי נסבלת של טעינת הרכבים״ קריצה קריצה למילאן קונדרה, מי שעוד לא קרא את הספר אז קדימה אל הקלות של היקום. במושב, אשר יתקיים ביום השני של הכנס, נענה על השאלה כיצד ישראל תערך ליום שבו יהיו מיליון ושלוש מאות אלף רכבים חשמליים (קראתי באחת האנליזות באינטרנט) שכולם ירצו להטעין את רכביהם בשעות העומס של הרשת, אחר הצהריים כשכולם חוזרים מהעבודה, וגם הגריד, הרשת לא תקרוס ולא נחווה החשכות יזמות, הפזסקות חשמל. כיצד ניתן להשאיר את רשת החשמל חזקה ואיתנה אם האתגר הענקי על זה.

בשבועות הקרובים אני אארח חברות שיופיעו במושב שלי והפעם, שלי וגיל יארחו את דורית שתספר על המסע הבאמת יוצא דופן שלה להקמת החברה לתועלת הציבור שעשתה כל כך הרבה למען האנרגיות המתחדשות בערבה ובארץ ישראל. שמעתי את הפרק ומיד הבנתי שכדאי שהוא יופיע באלטרנטיבה.

אם אהבתם את הפרק, אנא, כתבו לי, ונמשיך בשיתוף פעולה המעניין הזה. אז, אלטרנטיבה 80 - ג׳נסל מארחים את דורית בנט, תהנו.

https://www.gencellenergy.com/ 

 

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.