All Episodes

February 21, 2024 50 mins

לא תכננתי שהפודקאסט הזה יהפוך לאימון אישי, אבל איך שקיבלתי את הוואטסאפ אפ הזה לפני שהקלטנו, חשבתי: ״אין מצב, מה זה המחיר הזה, הם עושים צחוק???!!!!״

התגובה האוטומטית שלי, שאולי גם את מכירה מקרוב, כשהוצאה גדולה ולא מתוכננת עורבת מעבר לפינה, ואז השאלה אם השירות הזה, המוצר הזה, הדבר הזה יעשה לי טוב, בכלל לא עולה, וההזדמנות נפסלת על הסף בגלל מחירה המופקע לכאורה, למרות שהיא משרתת את טובתי הגבוהה - זה יכול לקרות לך? לי זה קרה בפודקאסט בלייב.

פודקאסט אימוני מרתק, עם הרבה אהבה עצמית, בו עדי מלמדת את השיטה שלה לקבלת החלטות, כאלו שיכולות לעשות לנו כל כך טוב, בלי ליפול למלכודת ה-יקר לי, אני לא יכולה, מה הם נפלו על הראש?! שווה, שווה, שווה, כי מגיע לך שיהיה לך טוב ❤️❤️❤️

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.