האופטימייזר

האופטימייזר

ברוכים הבאים ל"האופטימייזר" - הפודקאסט שישדרג אתכם בכל תחום בחיים: בפודקאסט נלמד איך לפתח "כוחות על" בכל תחום שמעניין אותנו: מניהול זמן ומשימות, התמודדות עם חרדה ולחץ, זיכרון ושינה, סקס ומערכות יחסים. נראיין באולפן מומחים בתחומים שונים שיעזרו לנו להיות "לשדרג גרסה" בתחומי החיים שחשובים לנו באמצעות מתודולוגיות, כלים טכנולוגיים, טריקים ועצות זהב. את הפודקאסט מנחה גיא קצוביץ', יזם ומשקיע הון-סיכון, אשר השקיע בכ-100 חברות סטארטאפ ישראליות, ונבחר לרשימת "30 מתחת ל-30" של מגזין פורבס העולמי. (*) לאינסטגרם של גיא: https://www.instagram.com/guykatsovich/

Episodes

January 28, 2024 39 mins

(*) הטמפלייט שהוצג בפרק:

https://link.vivid.me/Knowing-Doing-Gap-HE

ד"ר טל בן שחר הוא מרצה, סופר ומומחה בינלאומי לחוסן נפשי ולמדעי האושר. טל לימד שניים מהקורסים הפופולאריים ביותר בהסטוריה של אוניברסיטת הרווארד, ופירסם מספר רבי מכר שתורגמו ליותר מ-30 שפות. ד"ר טל בן שחר פיתח בעשור האחרון במתודולוגיות לפתרון הפער שבין ידע ליישום בעולמות הנפש, וכמו כן הקים את VIVID: סטארט-אפ שמטרתו לפתור את הפע...

Mark as Played

השבוע אירחתי את הזוג עדן גרשון ורוי לונדנר - במקור מתל אביב, אך גרים בשנים האחרונות באוסטרליה ובקוסטה ריקה ומבקרים בארץ לעיתים קרובות ומעבירים סדנאות, ריטריטים וקורסים. 

עדן היא מורה ליוגה, מתוך מסורת איינגר יוגה. הגישה שלה היא דרך חקירה של היחס בין גוף נשימה ותודעה. עדן יוצרת מרחב עם כוונה לפתח מודעות בחיבור שבין תקשורת וביטוי עצמי. 

רוי הוא מורה ומטפל עם ידע של יותר מ-15 שנה. מטפל במגע ומו...

Mark as Played

תומי בראב הוא מייסד-שותף ומנכ״ל חברת timeOS, המפתחת פתרונות לעזור לאנשים להיות מומחים בניהול הזמן שלהם. המוצר מגדיר מחדש את היומן הדיגיטלי ומטרתו לעזור לצוותים להחזיר שליטה על הזמן שלהם דרך צמצום פגישות מיותרות, ניהול ההכנה לפגישה, ואוטומציות לתכנון השבוע האופטימלי. החברה גייסה 6 מיליון דולר מקרנות הון-סיכון מובילות בוואלי, ניו-יורק ותל-אביב. לפני כן, תומי הקים את קהילת Supertools, כלים לעל-אנושיות המונה למעלה מ-40,000...

Mark as Played

בפרק הנוכחי היה לי הכבוד לשוחח עם שחר כהן - יוצר תוכן בתחום הנפש שעזר למיליוני ישראלים לעבור תקופות מאתגרות בעזרת מדיטציות מודרכות. הפודקאסט שלו מגיע לחצי מיליון האזנות בחודש ודורג כאחד מחמשת המובילים בארץ. שחר ייסד את מרכז הארטמיינד ללימודי NLP בו מושלב ה-NLP הקלאסי עם ריטריטים ותהליכי עומק רגשיים.

בפרק שוחחנו על כיצד להעמיק פנימה ולמצוא משאבים להתפתחות אישית גם בתקופות מאתגרות.

 

Read more

Mark as Played

ליאור פרנקל הוא יזם בתחומי החינוך והקריירה, ויועץ פרודקט בכיר. הוא מלמד הסתגלות ופיתוח מנהלים. היה שותף בשלושה סטארטאפים, וניהל בתקופות מאתגרות. מחבר רב המכר "הספר הקטן למנהל.ת החדש.ה", והמארח של הפודקאסט "פופקורן".

איך להוביל את העובדים שלנו בשקט, כשהכל מסביב רועש? העובדים שלכם מבולבלים, לא בטוחים מה מצופה מהם. חלקם פרודקטיביים, אחרים לא מצליחים לצאת מלופ החדשות, ויש את אלו שגויסו לתקופה לא ידועה. הם מתב...

Mark as Played

בפרק היום שוחחתי עם נילי גולדפיין, משנה למנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG, מומחית לניהול ומנהיגות בעולם בהפרעה. נילי מלווה מעל ל-30 שנה ארגונים ומנהלים בכירים בתהליכי טרנספורמציה והסתגלות לסביבה משתנה. כותבת ומתראיינת בטלויזיה, ברדיו ובעיתונות כלכלית על עולם העבודה החדש ונגזרותיו. שותפה בהנחיית הפודקאסט המצליח: "עתיד מזהיר" ב-103FM.

בנוסף לתחומי עיסוקה המקצועיים, נילי לומדת, חוקרת ומלמדת תחומים איזוטריים עליהם נ...

Mark as Played

נמרוד ארנין הוא יזם, מפיק מסיבות ואח שכול. נמרוד הוא מייסד הפקת וקהילת הנובה.

המסיבה שהפיקה הנובה ב-7 באוקטובר הייתה אחד ממוקדי הטבח המרכזיים בגבול הדרום של ישראל, ומאז אותם אירועים - עמלו אנשי צוות הנובה בעזרה לרשויות עם איתור נעדרים וזיהוי גופות בימים הראשונים, ומתן מענה נפשי מתמשך לשורדים בימים ובשבועות שאחרי.

הנובה מפעילה כיום את "מרחב מרפא" - מתחם בריאות נפש חירומי אשר קולט את אלפי הצעי...

Mark as Played

צבי האוזר הוא עורך דין, יזם (בונה גשרים עסקיים בין ישראל ליפן), יועץ אסטרטגי ומומחה לנושאי ביטחון לאומי. צבי כיהן כמזכיר והממשלה ה-16 ומזכיר הקבינט המדיני-בטחוני. כמו כן, כחבר הכנסת, עמד בראשות ועדת החוץ והבטחון וכיהן כסגן יו״ר הכנסת.  כיום הינו יועץ במשרד עו"ד פרל כהן.

כמעט 200 פגישות קיים צבי האוזר כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, ונחשף למקורות, תכנים וניתוחים מהרגישים שיש. הוא שם, בדיונים בחלונות הגבוהים ביותר ...

Mark as Played

בפרק של היום שוחחתי עם קארין לחיאני, מקימת קהילות אלטרנטיביות להתפתחות אישית והעצמה. מנחת קבוצות ומרחבי העצמה דרך חוויות טרנספורמטיביות שמשלבות עבודת גוף רגש ותודעה. קארין היא גם יוצרת תוכן ובעלת בלוג שמקדם שיח אלטרנטיבי להטמעת מיינדסט חיובי ומעצים.

בימים כאלו של בלבול וחוסר וודאות קארין מאמינה שעלינו להיעזר בכל הכלים שאספנו במהלך החיים כדי לרומם את הרוח להרים ביחד את התדר שלנו, ולהתחבר לתודעה גבוהה שמבקש...

Mark as Played

בפרק הנוכחי ראיינתי את טל בשן - מייסד בית הספר למנהיגות תודעתית. הוא פיתח עקב בצד אגודל דרך ושיטה להתפתחות אישית מדויקת ומהירה, אשר מאתרת את ההתניות העמוקות ביותר של התודעה, חושפת אותן ואת השפעתן על חיי היום יום ומציעה דרך פרקטית ויעילה ביותר לשנותם.

השיטה הועברה ומועברת בחיל האוויר של צה"ל ובחברות מובילות כמו אינטל, בנק לאומי, קופ"ח מכבי, כללית, והפניקס, ובשנים האחרונות גם למאות תלמידים דרך בית הספר למנה...

Mark as Played

לאור המצב יצאנו בסדרת פרקים מיוחדת.

בפרק הנוכחי שוחחתי עם יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, משקיע הון-סיכון, שותף בקרן דיסטרפטיב. יזהר נע בשנים האחרונות בתפר שבין עשייה ציבורית וחברתית, לעשייה עסקית. 

יזהר הינו יושב ראש תנועת דרכנו (בהתנדבות), פוליטיקאי שכיהן כחבר הכנסת מטעם מפלגת "חוסן לישראל" שברשימת "כחול לבן" וגם כשר המדע והטכנולוגיה. בנוסף, הוא גם יזם היי-טק ישראלי אשר מאחוריו שני אקז...

Mark as Played

לאור המצב יצאנו בסדרת פרקים מיוחדת.

בפרק הנוכחי שוחחתי עם ד"ר יאיר אנסבכר, מומחה לביטחון (בדגש על מבצעים מיוחדים ומודיעין), איש חינוך, יזם חברתי ומחבר ספרי עיון ישראלי.

יאיר הוא המייסד והמנהל הראשון של המכינה הקדם צבאית "איתן" במישור אדומים, מרצה, חוקר ויועץ במערכת הביטחון הישראלית ובצה"ל. שירת ביחידת מגלן, כיום עושה מילואים בלוט"ר - יחידת הלוחמה בטרור של צה"ל. עמית במכון משגב לביטחון לאומי ואסטרטג...

Mark as Played

מאזינות ומאזינים יקרים,

כאן גיא קצוביץ' המנחה שלכם. לאור המצב ומאז "מלחמת חרבות" ברזל, יצאנו בסדרת פרקים מיוחדת על הנושאים שמעניינים אותנו בתקופה המיוחדת והלא פשוטה הזו.

בפרק של היום שוחחתי עם יהודית כץ.

יהודית היא סופרת, מאמנת ומרצה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית (חקר האושר) ופסיכולוגיה פרקטית מבוססת מחקר. היא כותבת באופן קבוע בעיתון "הארץ" ומקליטה את הפודקאסט המצליח "חושבים...

Mark as Played
October 1, 2023 63 mins

רישי מלווה תהליכי ריפוי והתפתחות אישית דרך נשימה אינטגרטיבית, מדיטציה תרפיית רגשות ראשונים ועוד מעולמות הרוח הנסתרים.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

(*) לינק לאתר של רישי:

https://www.rishi.co.il/

"האופטימייזר" בהנחיית גיא קצוביץ' מופק ע"י Valuebell - בית הפקות לפודקאסטים.

See omnystudio.com/listener for p...

Mark as Played

בר נעמני הוא יזם, מרצה על פיננסים, והמייסד של קהילת הפיננסים הגדולה בישראל – קבוצת "ידע שווה כסף - לי זה עולה יותר" בפייסבוק, המונה למעלה מ-190 אלף חברים, ומנחה את הפודקאסט "ידע שווה כסף" יחד עם שי בדיחי.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

(*) לקבוצת "ידע שווה כסף - לי זה עולה יותר" בפייסבוק:

https://www.facebook.com/group...

Mark as Played

שי אור הוא יוצר גישת "הורות כמעשה ניסים". ספריו "הורות כמעשה ניסים" ו-"בלי גבולות" מתורגמים לאנגלית סינית ופולנית. שי מטפל מזה 28 שנה, מנהל בית ספר להכשרת מטפלים בגישה ומקדם שינוי חברתי שמחזיר את ההורות למרכז התרבות, בהרצאות ראיונות וסדנאות בארץ ובעולם.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

(*) כאן כל הפרטים למעוניינים להצטרף למחזור 14 של ...

Mark as Played

לירז מרגלית היא בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה, עם התמחות בתורת המשחקים וכלכלה התנהגותית. היא מרצה מבוקשת בכנסים בארץ ובעולם ומעל עשור מרצה באוניברסיטת רייכמן ומשמשת המנהלת האקדמית של קורס חווית לקוח במרכז להכשרת מנהלים. מחקריה על התנהגות משתמשים זכו לפרס המחקר הטוב ביותר בנוירומרקטינג ובנוסף זכתה שלוש פעמים בתואר "כותבת השנה״ (contributor of the year) של המגזין CMS Wire. ספרה "הנדסת התודעה" שיצא בהוצאת פרדס זכה לביקורות ושב...

Mark as Played

יאנה מיריל מטפלת ברפואה האלטרנטיבית ומייסדת שיטת ה-Biofollow לטיפול בחרדות דרך הכרות עצמית.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

(*) לאתר של יאנה:

http://www.biofollow.co.il/

(*) לאינסטגרם של יאנה:

https://instagram.com/yanamiril?igshid=MTIzZWMxMTBkOA==

(*) לאינסטגרם של Biofollow:

<...

Mark as Played

עמרי גפן הוא כותב הספר "עוצמת השיתופיות, מאגו-סיסטם לאקו-סיסטם", ממייסדי תחום הגישור בישראל, מומחה למשא ומתן, אמון ובניית הסכמות. שותף מייסד בקבוצת גומא-גבים, ומרצה באוניברסיטת תל-אביב ורייכמן.

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

"האופטימייזר" בהנחיית גיא קצוביץ' מופק ע"י Valuebell - בית הפקות לפודקאסטים.

See omnystudio.com/listener for privacy informati...

Mark as Played

ד"ר אייל דורון הוא חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, מומחה לאסטרטגיה יצירתית ולניהול בעולם חסר ודאות. ד"ר דורון מוביל תהליכים של אסטרטגיה יצירתית בארגונים מובילים ובמערכות חינוך במטרה להביא לשינוי תפישה ולשיפור המציאות תוך שימוש ויצירתי בידע, באינטואיציה ובניסיון המצטבר של הכישרון בשטח.

 

(*) לאינסטגרם של גיא:

https://www.instagram.com/guykatsovich

(*) לאתר של ד"ר דורון:

...

Mark as Played

Popular Podcasts

    Current and classic episodes, featuring compelling true-crime mysteries, powerful documentaries and in-depth investigations.

    The Nikki Glaser Podcast

    Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

    Stuff You Should Know

    If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

    Crime Junkie

    If you can never get enough true crime... Congratulations, you’ve found your people.

    Start Here

    A straightforward look at the day's top news in 20 minutes. Powered by ABC News. Hosted by Brad Mielke.

Advertise With Us
Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.